Je winkelmandje
Ga naar de catalogus om te beginnen met bestellen
Op verschillende manieren kun je een
product vinden.
Bekijk in het hoofdmenu de verschillende categorieën van de
segmenten:
- Eten Bestellen
- Boodschappen
Binnen een
categorie is het mogelijk om het productoverzicht te verfijnen door
gebruik te maken van zoekfilters. Deze staan links in het scherm.
Het is ook mogelijk om je product te zoeken binnen het assortiment van een restaurant of verswinkel, bekijk de deelnemers van InVenlo.
Natuurlijk kun je ook gebruik maken van de uitgebreide zoekfunctie.
Je kunt zoeken op
productnaam, productgroep, omschrijving, gerecht, winkel, restaurant of deelnemer.
Advies
Twijfel je tussen verschillende producten of wil je advies bij je aankoop? Neem gerust contact op met de betreffende verkoper(s).
Het plaatsen van een bestelling is zeer eenvoudig:
1. Ga naar het gerecht of artikel van je keuze en klik op de button; 'Toevoegen aan winkelmand'
2. Klik op 'Verder winkelen' om de rest van het assortiment te bekijken of klik op 'Bestelling plaatsen' om de betaling te voldoen
3. Vul als je bestelling compleet is je gegevens in en doorloop de stappen: 'Gegevens invoeren', 'Betalen' en 'Afronden'.
4. Aan het einde van de stap 'Betalen', en wanneer je de bestelling hebt bevestigd, is de order definitief.
( Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat je jouw bestelling hebt bevestigd).
5. Wanneer jouw bestelling is geplaatst ontvang je per e-mail een bevestiging met informatie over de bezorging.
Het is niet mogelijk om artikelen uit de categorie 'Eten Bestellen' te combineren met artikelen uit de categorie 'Boodschappen'.
Het is wel mogelijk om artikelen binnen de categorie 'Boodschappen' met elkaar te combineren.
Het is mogelijk om je bestelling te
laten bezorgen waar je maar wil.
Bij het afronden van je bestelling
kun je kiezen voor de optie: 'Een ander afleveradres invullen'.
Vul
hier de gegevens in van het adres naar keuze en je ontvangt je
bestelling op dit adres.
Let op: de bezorg voorwaarden voor buiten gemeente Venlo verschillen van de bezorg voorwaarden binnen gemeente Venlo.
Het is niet mogelijk om na het plaatsen van je bestelling je afleveradres nog te wijzigen.
Zie Bezorging voor meer informatie over verzending en levering.
Ja! Op dit moment is het mogelijk om bij een geselecteerd aantal restaurants jouw bestelling af te halen.
Benieuwd welke dit zijn? Klik dan hier
Jazeker! Een van de vele voordelen van InVenlo.nl is dat je meerdere boodschappen artikelen van meerdere winkels in één winkelmand kunt plaatsen en bestellen.
Wij zorgen ervoor dat jouw artikelen worden opgehaald en worden bezorgd op het moment van je keuze.
Je bestelling van meerdere artikelen wordt in één keer bezorgd.
Het is niet mogelijk om artikelen uit de categorie 'Eten Bestellen' te combineren met artikelen uit de categorie 'Boodschappen'.
Het is wel mogelijk om artikelen binnen de categorie 'Boodschappen' met elkaar te combineren.
In je account onder bestelstatus kun je
zien wanneer welke artikelen verzonden zijn.
Zijn alle artikelen
verzonden maar niet door jou ontvangen?
Neem dan contact met ons op: info@invenlo.nl.
De bezorgkosten worden berekend op basis van de afstand tussen het bezorgadres en het adres van het gekozen restaurant:
Bezorgkosten:
Tot 2,0 km -> €2,50
2,0 tot 3,0 km -> €3,50
3,0 tot 4,0 km -> €4,50
Vanaf 4,0 km -> €4,95
Standaard bezorgen we tot max. 4,5 km vanaf een deelnemend restaurant. Voor afleveringen buiten deze straal zie: Bezorgen.
Het is helaas niet mogelijk om een betaalde bestelling te wijzigen. Wil je jouw bestelling annuleren?
Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.
LET OP: Is de bestelling al naar je onderweg of wordt deze klaargemaakt door een restaurant? Dan is annuleren niet meer mogelijk.
Je kunt op verschillende manier in contact komen met de verkoper(s) van jouw bestelling.
1. Via jouw account - Mijn InVenlo.nl - kun je de contactgegevens van de verkoper per product terugvinden.
2. In de per e-mail toegestuurde orderbevestiging van jouw bestelling staan de gegevens van de verkoper per product.
3. Stuur een e-mail naar info@invenlo.nl, je ontvangt binnen 24 uur een reactie.
4. Zie het overzicht 'Deelnemers' voor de contactgegevens van de verkoper(s) van jouw bestelling.
Op InVenlo.nl vind je een ruim assortiment van veel verschillende verkopers. Op onze website proberen we zo zorgvuldig mogelijk alle belangrijke informatie overzichtelijk voor je te presenteren. De productinformatie bestaat uit een of meerdere productfoto's, een omschrijving, een overzicht van de eigenschappen, bij etenswaren de voedingsmiddelen en allergenen.
Contact
Het kan natuurlijk zo zijn dat de productinformatie die je zoekt niet op onze website staat. Neem dan gerust rechtstreeks contact met de verkoper van het gerecht/product.
Soms wordt een adres niet herkend door ons systeem. Dit kan meerdere oorzaken hebben zoals een nieuwbouw woning of een storing in de geo-locaties van google maps. Kies dan onder de button ‘Adres bevestigen’ voor: Ik kan mijn adres niet vinden.
Je kunt vervolgens handmatig je adres invullen en bevestigen. Mocht deze optie niet functioneren gelieve contact op te nemen met InVenlo: 077-3903550
Ja, het is mogelijk om bij InVenlo 24/7 een bestelling vooruit te plaatsen op een door jou gewenste datum en tijdvak. Het is mogelijk om tot 2 weken vooruit te bestellen en te kiezen voor een tijdvak.
Dit betekent dat op dat moment geen bestelling bij dat restaurant geplaatst kan worden. Kies een moment waarop het restaurant wel geopend is om je bestelling te plaatsen. Soms sluiten restaurants de bezorgservice door drukte in de fysieke zaak of door andere onvoorzien omstandigheden. De volgende melding boven de menukaart van het restaurant is dan zichtbaar: “Restaurant A” is vandaag gesloten. Je kunt wel alvast vooruit bestellen! Klik hier voor de actuele bezorgtijden.
Bestellingen worden in ongeveer 45 min thuisbezorgd! Uiteraard is de bezorgtijd afhankelijk van de bereidingstijd van een gerecht, de drukte in de keuken en de afstand tussen het restaurant en het bezorgadres. Tijdens piekmomenten kan de bezorgtijd hierdoor langer zijn.
We vragen vooraf om je locatie zodat we je een overzicht kunnen tonen van álle restaurants waar je daadwerkelijk bij kunt bestellen. Ons bezorggebied is 4,5km vanaf een restaurant tot je bezorgadres. We voorkomen hiermee dat je je winkelmandje vult en er pas later achter komt dat je helemaal niet bij dit restaurant kunt bestellen.
Je kunt er natuurlijk altijd voor kiezen om een bestelling af te halen. Klik dan boven het restaurantoverzicht op de button ‘Afhalen’. Woon je net op het grensgebied (op 4-5 km vanaf een restaurant)? Neem dan contact met ons op, wellicht kunnen we jou postcode toevoegen aan ons bezorggebied (Let op: dit is mede afhankelijk van het restaurant, de gerechten die worden aangeboden en uiteraard de afstand). Contact InVenlo 077-3903550
Voor vragen over je account,
betalingen of het transport
077-3903550
Stuur een Whatsapp bericht naar
+31 77 390 3550
we zijn alleen bereikbaar tijdens bezorgtijden op Whatsapp