Je winkelmandje
Ga naar de catalogus om te beginnen met bestellen
Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen:
1. Telefonisch tijdens kantooruren op het nummer: 077-3903550
2. Stuur ons een e-mail: info@invenlo.nl, binnen 48 uur reactie
3. Via onze social media kanalen. Facebook, Instagram of Whatsapp
4. Bezoek ons tijdens kantooruren op het adres: Koninginnesingel 21, Venlo.
Geopend dinsdag - zaterdag 11.00-20.00 uur.
Bezoekadres + Postadres retouren
InVenlo.nl
Koninginnesingel 21
5911KC Venlo
Correspondentieadres (zakelijk)
InVenlo B.V.
Koninginnesingel 21
5911KC Venlo
Bedrijfsgegevens
InVenlo B.V. is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het handelsregisternummer:
68362463
Vestigingsplaats Gemeente Venlo.
BTW nummer: NL85.74.11.330.B01
Heb je na contact met onze klantenservice nog een klacht?
Uiteraard is er de mogelijkheid om je klacht schriftelijk in te dienen.
Voor een snelle en correcte afhandeling van je klacht, vragen wij je vriendelijk om de volgende gegevens te vermelden:
- je naam
- je adres
- je bestelnummer
Je kunt je klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
InVenlo
Koninginnesingel 21
5911KC Venlo, Nederland.
Zodra je klacht is ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via e-mail een reactie.
Vind je dat je klacht niet naar behoren is behandeld, dan kun je contact opnemen met de Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag.
De contactgegevens van deelnemers vind je op je bestelbevestiging, in je Mijn InVenlo account of op onze website bij 'Deelnemers'.
Je kunt je account her-activeren door bij ‘Mijn InVenlo’ te klikken op ‘Account aanmaken’ en vervolgens je oude emailadres in te vullen. Het systeem geeft dan aan; ‘dit emailadres is al bij ons bekend, wilt u dit her-activeren?’. Vervolgens ontvang je een email (let op: deze kan in de Spam folder van je email provider terecht komen). Mocht je geen email hebben ontvangen neem dan contact op met InVenlo om het account te activeren via info@invenlo.nl.
Wanneer je meerdere of een dubbele bestelbevestiging hebt ontvangen is de bestelling waarschijnlijk meerdere keren binnengekomen. Echter kan er maar één betaling worden afgerond. Alleen betaalde bestellingen worden door InVenlo doorgezet naar restaurants. De betaalde bestelling wordt in behandeling genomen. De niet betaalde bestelling wordt automatisch geannuleerd.
Betalingen kunnen alleen via IDeal worden afgerond bij het plaatsen van de bestelling. In verband met de veiligheid van onze bezorgers is het niet mogelijk om bestellingen per pin of contant te voldoen.
Mocht je problemen hebben met het registreren meld deze dan gerust bij ons via info@invenlo.nl. De meeste problemen zijn verholpen met een simpele refresh van de webpagina (ctrl + f5 of de pagina vernieuwen), controleer ook of alle verplichte velden ingevuld zijn met de juiste informatie en probeer opnieuw je account aan te maken.
Klik op ‘Wachtwoord vergeten’, om een nieuw wachtwoord aan te maken voor je account. Je ontvangt dan een email (let op: deze kan in de Spam folder van je emailprovider terecht komen). Probeer vervolgens om met je nieuwe wachtwoord nogmaals in te loggen. Lukt dit niet, neem dan contact op het InVenlo: info@invenlo.nl.
Voor vragen over je account,
betalingen of het transport
077-3903550
Stuur een Whatsapp bericht naar
+31 77 390 3550
we zijn alleen bereikbaar tijdens bezorgtijden op Whatsapp